CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Thursday, April 1, 2010

Kursus Arch View 3.2




salam...
dari hari isnin hingga hari rabu saya berkursus..kat mana, kat JKR sajork, tapi kursus kali sangat best tapi kadang2 buat kepala saya biol sikit sebab dia teori+practical...ape2 pun best. Len dari yang len. actuallt software ni saya dah guna masa saya belajar dulu. Tapi masa tuh sebab terpaksa. Ni plak sebab nak cukupkan kredit performance pekerjaan saya..tapi agak heran, rasanya baru minggu lepas dah kursus, minggu ni kena kursus lagi.

bestnya, sebab leh jumpa geng2 dari terengganu, pahang dan selangor yang tak sangka akan join jugak kursus ni. Seb baik gak sebab duduk sebelah hafiz yang banyak ajar saya sepanjang kursus ni. walaupun sedang kursus, sempat gaklah check email, check itu dan ini kat komputer. Bagi lagi budak2 advance macam aku kursus hands on macam ni, memanglah bahagia.haha

ape2 pun nak present hasil kerja aku selama tiga hari ni, korang akan nampak benda yang simple tapi sebenarnya agak berpeluh ketiak gaklah nak siapkan hasil yang cenggini. Tapi baguslah lepas ni leh apply untuk kerja..insya-Allah kalau ada peluang kan.check it out!

walaupun simple..tapi dapat pujian dari tutor..kembang lubang hidung beb, sebabnya tambah kaler kat belakang tuh..orang len kaler putih jer..hehehe..

tangkap gambar sendiri ngan kawan2 mestilah kena kan..thanks apis tolong layan mama yang gila bergambar cam aku ni..ape2 pun kursus ni sangat best...GIS kolo bleh buat lagik ek kursus macam ni...

hari kedua- nampak tak yang belakang tuh,

aksi suam2 kuku....

thanks to them coz make my day..sonok kursus ada korang

nak makan smpat lagi posing...

1 comment:

Mama Balqis BluePinkBaby said...

teringt dulu2 masa blajar....guna software Arch View dan GIS buat tesis...dpat jgk A pas bersusah payah...hmm..patut la lama tak nampak si rozi kat ofis..rupanya g kursus dgn ko;)