CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Wednesday, March 17, 2010

Macam-macam yang saya mahu update pasal kehidupan yang saya lalui(fuhhh..panjang tajuk)

salam

Beberapa minggu ni saya sangat sibuk dengan kehidupan karier saya, sehingga terlupa moment -moment indah yang saya perlu saya catatkan untuk ingatan saya sendiri dan orang2 yang saya sayang. Bukan sengaja, tetapi memang tak sempat untuk saya berblog apelagi berblogwalking blog kawan2 saya...(huhuhu..bz bebenor ker aku ni)

tapi semua yang indah-indah tue saya simpulkan menjadi satu entry.

Moment pertama

-lawatan ke Kilang precast (HUME)

ni merupakan lawatan yang pertama setelah masuk JKR, kalau kerja swasta dulu memang selalu buat factory visit tapi ntahlah, bila pegi melalui jabatan ini, perasaan tu sangatlah lain terasa sebabnya..tak stress dan tak dikelilingi dengan makhluk2 tuhan yang kurang menyenangkan. happy, walaupun Auni tak ikut, percayalah auni kalau ko ada lagi happening lawatan ini..hahaha. Tapi geng2 yang lain ikut sama tue yang macam best sikit. Jom tengok gambar jerlah..senang...


with su..sebelum bertolak

with haza..ala-ala manja..sebelum bertolak

geng-geng rombongan pada hari tue.

hehe..sebelum sampai ke kilang tue, singgah breakfast lu kat maner ntah.

friend of the day...haza, su, siti dan shidah



pasal perjalanan kat kilang tu tak yah lah citer ek...nanti ada yang muntah hijau nak dengar...tengah hari kitaorang lunch kat resort maner ntah.. asyik tak ingat nama jer...huhuhu
tengoklah gambar lagi..
makanan nak masuk hidung..hahaha

mengadap makanan


outdoor version

dengan su..

nak balik sempat lagi posing kat bas


Moment ke-2

hari jumaat kena g audit kat PKFZ...walau pun tengah kerja tapi mesti maintain amik gambar gak..besalah.kalau bleh tak leh terlepas peluang moment-moment yang indah tu...manalah tahu suatu hari saya bukan lagi kat sini kan...tengok gambar lagi...

sebelum start audit


kat batang paip pun jadi..hahaha

ngan ernie

ape kat belakang tue...

sempat lagi posing

hahaha...oklah tue....sayang semua....







No comments: