CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Wednesday, June 1, 2011

Work + makan2=moment at JKR

As salam....

Sepatutnya hari ni masuk ke Unit Baru, tapi semalam dah start memulakan tugas. Blom report duty, tapi dah kena g audit kriteria penerimaan....suka sebab memang suka bidang tugas yang teknikal...tak suka sebab....arghhh....takyah dengar cakap orang...redahhh jew...(cam poyo jer aku niss...ntah2 seminggu dua lagi aku nangis dok ngadu emo kat dalam nisss)..saya berserah pada yang atas. Selagi Allah bersama ku ape jua aku sanggup hadapi. aminnn.....semoga Allah selalu merahmati ape jua yang aku bakal hadapi.

ape2 pun...kerja tetap kerja...makan tetap makan. sanggup bertolak dari ofis sebab nak lunch kat Shah Alam. at last, kami lunch kat "Ayam Penyet Ria" kat Seksyen 7. Pilih punya pilih, saya pilih ayam penyet....minum plak honey dew shake.



Menu saya tu, ayam der macam ayam goreng..setapppp dan garing tapi malangnya bagi saya yang tak tahan pedas ni sambal der wahhh meletop sampai nak berasap jugak kepala hotak. Mula2 jer saya bedal sambal tu lepas tu bila perut rasa lain macam saya stop. Rasanya saper yang suka pedas akan sukakan sambal der. Tapi member saya kata ayam penyet kan "wang Solo" lagi best...harus saya g try nanti ngan encik suami.

Air honeydew der terbaekkk....manis dan menyegarkan. Ditambah plak bubble yang kenyal tus lagilah heaven. Sampai sedutan terakhirlah minuman tu saya minum. Sebab direkomen oleh member saya juga..kami order satu lagi menu : dendeng belado (daging goreng letak sambal kot) .sama juga, daging der ok tapi sambal tetap pedas. So memang saya makan daging der jerlah.

honeydew de...terbaik....3.8/5..hehehe

dendeng belado.....bulihlah

ape2 pun....restoran ni + makanan der+minuman der = 3/5. Location der kat Seksyen 7. dekat dengan blok baru. Kalau anda nak menuju ke ICT...kedai der belah kanan. Lepas ni nak try ayam penyet "wang solo ler"

No comments: