CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Friday, February 22, 2008

BOSANNYER...




hari ni datang awal lagi ofis,nasiblah coz mgu ni hubby keje kul 7 so aku pun kena bangun awal galah,kalau tak saper nak jaga fawwaz.dahlah dier makin lasak sekarang...penat nak melayan dier sebenarnya.kalau di sakat,marah betul dier.


dier ngan puting dier tue takleh berenggang betul..hai fawwaz fawwaz

ni plak kalau dier suka sangat..sebenarnya dier ni suka senyum.biler dier happy aku pun dah tak rasa letih.

cuba teka muka dier cam saper ek...tapi yang pasti matanya tetap ikut mama dier kan

hari ni bleh plak upload gambar..hari tue punyalah susah nak upload gambar. rindunya kat kehidupan yang dulu.aku pun tak tahu apa yang aku nak sebenarnya.kebahagiaan-rasanya aku dah dapat biler dapat fawwaz.kerjaya-dah ada tapi still tak puas,nak yang dapat lebih masyuk.duit-taklah banyak tapi cukuplah.ntahlah,kalau dah nama manusia tak pernah cukup.bersyukur wan rohaiza,jadilah orang yang tahu bersyukur


No comments: