CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Friday, March 28, 2008

Ada apa dengan ku???

salam semua...takder mood kebelakangan ni nak tulis blog. actually i dont have intresting story nak bagitahu dah..yelah rutin seharian..bangun pagi, hantar fawwaz , pegi keje, keje, balik keje, masak, tengok tv, tido. Nak melencong ke shopping complex pun tak sempat sangat minggu ni coz dapat new project yang kena design. Nak explore untuk interview sabtu ni pun tak sempat lagi..wish me luck kengkawan, kot2 dapatlah keje baru. Lagipun kalau dapat, tempat keje ni dekat sangat dengan rumah kite n quite big company. So kena prepare lebihlah sikit. Semalam pergi rumah kakak, lama tak g umah dier padahal umah bbsitter kite tak jauh ngan umah dier pun. Lagipun hubby dier baru balik dari iran, kotlah ader buah tangah(taklah mengharap sangat). Tapi suka g umah dier coz walaupun perbezaan umur jauh tapi dier pun leh bawak berbual lah kah,,since dier pun engineer so alot of engineer story can share with her. Pasal flash flood sampailah kemelut politik yang melanda "terengganu"(ntahler). Tapi yang terbaru, parlimen dah tetapkan menteri besar yang baru bukan haji idris. So shocked jugaklah. Tapi manelah tahukan mb yang baru ni better than himkan..we will see later. anyway dapat gaklah buah tangan dari iran..kacang pistachio ngan gula2 unik(kat sini takder tau). Thanks abang wie n kakngah..Diaorang terkejut tengok fawwaz coz besar sangat. Masa fawwaz kena diarrhoe n kena admittted hari tue kakak aku tuelah gak yang tolong uruskan segalanya since aku dah patah hati sangat dengan condition fawwaz sampaikan berfikir pun dah tak betul..macam tuelah agaknya perasaan ibu kite kalau kita sakit. So sejak aku dah jadi ibu ni..aku makin rapat with my mom bacause i know how she feel about her children kan. for my mom, dia dah kurang risau kat aku berbanding sebelum kahwin, mesti hari2 dier tepon untuk tanya keadaan aku kat sini since jauh darinya kan..yang dia risaukan sekarang about mysister n my youngest brother. kalau dulu, time aku dating mesti dier tepon, cam ader instinct gitu. Dier takut yang my hubby wat macam2 kat aku yelah..my mother leh lah dikatakan religious n warak gak orangnya. Tapi biler dier kenal my hubby, dier confident yang he can make me happy n can take care of me . Yelah kiranya aku ni anak pompuan yang dier boleh bawak berbual compare ngan my sister yang lain. so over protected sikit. seingat aku, kalau nak lintas jalan pun mesti dier pegang tangan kami takut kena langgar kete katanya..i miss u mum. Lama dah tak balik kampung, dahlah CNY hari tue tak balik, election pun tak balik. Rindu ngan masakan my mum yang superb tue. Ape kata amik cuti n balik kg. Please boss..i need break.

No comments: