CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Monday, March 31, 2008

Cam muka sape ek..

pernah tak kita terfikir yang muka anak kita ikut muka kita ker atau muka suami kite masa kita kecik2 dulu...so semalam aku telah berargue ngan my hubby, fawwaz ni ikut muka sape masa kecik2. Rasanya cam ikut mama dier tapi papa dier pun tak nak kalah kata anak dier ikut muka dier. Ape2 pun anak kami adalah tanda cinta kami, so soal ikut saper tue tak kisahlah. Cuma kata orang kalau anak lelaki elok ikut muka emaknya barulah sejuk..ntahlah. Semuanya rezeki dari Allah kan. Tak bleh nak percaya 100% gak. ok, mari kite tengok muka fawwaz ikut muka mama nya ke papanyer...

ok ni wajah papa dier masa kecik..comel kan.

ni plak gambar mama dier masa kecik...

ni plak anak kami..

1 comment:

Dayu said...

dia ikut muka u lah..

-muka u dr kecik smpai skrg sama je kan-