CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Tuesday, March 18, 2008

gagagaga






hari ni sebelum membzkan diri,aku nak updatekan blog aku yang ala2 nak bersawang ni...memang diakui kerja makin sibuk dan my job not boring anymore because i already have goal to achieve it.yesterday,kena cirit birit,tak tahulah salah makan aper kan..tapi aku terharu ngan pergorbanan yang dutunjukkan oleh suamiku,kerana malam yang kena tue, dierlah yang bersekang mata menjaga anak kami.walaupun dier tak der pengalaman sangat nak jaga dua orang sekaligus tapi aku kagum dengan semangatnya,sebelum ni aku memandang rendah ngan kemampuan dier terhadap tanggungjawabnya sebagai suami dan bapa..tapi dugaan sakit yang aku hadapi menunjukkan suamiku adalah suami yang terbaik di dunia...(betul tak tipu)...malas dah nak tulis cuma nak upload gambar aku g berenang ngan fawwaz kat rumah alin..seronok sangat...hahah..chow ek.lepas ni nak kena kuar lagi.

No comments: