CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Wednesday, March 19, 2008

I LOVE MY JOB


cam kelakar jer ngan shout out tue.tapi aku memang dah mula sukakan kerja aku nie, memang betul kata orang kan,"tak kenal maka tak centa"..ha gitu. Suka biler dapat kuar travel ngan kete ke sana ke sini, ke authority n last2 ke shopping complex(hahaha..selalu menyimpang). Boss pun bagi sepenuh kepercayaan kan..ape lagi. Tapi bila malam mulalah sakit kaki coz seharian dok tekan minyak kan(gear manual lah katakan). Hari ni ader lunch lagi ngan S.F(gelaran single father antara aku n alin). Camnerlah nak mengelak ni, tapi sebab ader kerja kan..tapi...ntah malaslah. Meluat pun ader tapi bos dah bagi tanggungjawab kan. "kuatkan semangat". Ni pun tengah mencari identiti sendiri or "trademark" untuk blog aku ni. Ok, Mulai sekarang dengan rasminya saya menggunakan tulisan dan warna ini untuk blog saya.."hak cipta terpelihara". Bukan leh caya ngan aku nu..karang tukar lagi. Aku ni jenis yang cepat bosan..takperlah.we will see. for kawan2 yang nak kurus tue, takyahlah..cantik tau orang chubby ni.serius.Yang penting jadi diri sendiri k. Aku pun camtue dulu, tapi since im still breastfeeding kan,so aku memang tak diet sekarang ni. Tak takut gemuk coz setiap kali B.f, 500 kalori akan terbakar..so para ibu, wake up.b.f anakmu..chewah. anyway selamat menyambut maulidur rasul for everyone. Esok nak masak2 ngan hubby...Cadangnya nak masak laksa penang.
bestnyer kenangan ni...

my heart...segala2 bagi ku. dulu, kini dan selamnya(TRUE LOVE NEVER RUN SMOOTH)

2 comments:

Unknown said...

mana bleh tak risau..nak kurus!!! -maybe ur hubby suka u chubby but tidak bagi saya ini-

MAMAFAWWAZ said...

alah..bucuk2...chayok2 k untuk kurus