CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Friday, April 4, 2008

work..sucks!

Aku benci dengan kesibukan ni..macam tak sempat nak buat aper aku suka .*main internet*. Dahlah sekaramg ni kena berhati2 coz boss aku dah tahu kegemaran aku baca blog ni..sajer jer cari pasal selongkar aku punya komputer. even though ni komputer company ko, tapi since aku keje kat sini com ni aku guna dan barang2 peribadi aku tak semestinya ko boleh baca...apek tua nak mampus. *tahap nak marah ni*. Bestnyer kalau jadi home maker jer, tapi wanita macam aku ni memang tak ditakdirkan untuk jadi seorang surirumah yang hanya dok rumah jaga anak, dan uruskan rumah coz aku tak mahir dalam hal2 demikian. Aku suka bebas, suka dengan traffic jam coz masa tue aku bleh tengok gelagat orang, suka lihat kesibukan manusia yang berkejar2 ke tempat yang ingin di tuju. Actually aku suka keje, tapi keje yang macam takde life camni...penat sebab guna otak buat aku tak bermaya. Nasib baik, my fawwaz ader untuk jadi badut dan buat aku gelak ngan karenahnyer. But sangat kesian kat dier coz aku memang tak larat nak layan karenahnyer yang lebih2. Thank fawwaz coz cam faham yang mama kena keje untuk sara hidup our family kan?. Bodohnya aku coz kadang2 terlepas keletihan aku kat fawwaz sampai leh marah2 kat dier. Lepas tue mulalah terfikir budak sekecil fawwaz, apelah dier faham bila aku marah kat dier. Bangang tullah mama ni kan, sorry sangat to my son. Bila ngadu kat hubby, hubby kata banyak zikir kalau rasa penat n rasa nak marah..control marah tue. ya, aku kena control my temper..kena berubah..kena banyak zikir. gambate rohaiza.

No comments: