CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Monday, June 16, 2008

agungnya cinta suamiku@a.k.a papa fawwaz

salam semua..first nak wish happy fathers day kat my hubby..papa, thanks coz jadi papa yang sangat baik. Nak citer sikit pasal suamiku a.ka papa fawwaz

1) seorang yang tak tahu lansung pasal baby, ape lagi nak pegang baby coz seorang anak bongsu dan honestly dier pernah terus terang yang dier tak suka sangat kat budak kecik. Tapi bila dah ader anak, dier sanggup belajar memandikan, menidurkan dan menjaga anaknya ketika isterinya sakit. Agungnya cintanya kat anaknyer sorang sehingga bila fawwaz menangis dia akan turut mengalirkan air mata. Bila anaknyer cakap 'tata' dengan nada sedih..dier mesti tak sampai hati nak kemana2

2) selalu mendahului isterinya dan anaknya dalam segala urusan. Katanya biar dier susah jangan anak dan isterinya yang susah. Walau kami pernah kesempitan duit tapi mesti urusan anaknya dan isterinya jugak yang menjadi keutamaan.

3) Seorang yang sangat penyabar dan seorang yang senang mengucapkan maaf..biarpun selalunya salah aku, tapi mesti dier yang minta maaf.

4) Seorang yang takkan tinggalkan aku dalam urusannya. setap aper yang dier rancang mesti melibatkan pendapat kami dan bukan ikut kepala sendiri.

5)seorang yang sensitif..kalau hatinya terluka dengan sikap aku. tak pernah marah atau mengangkat tangan. reaksinya, hanya berdiam diri.maafkan mama, papa selalu buat papa terasa hati.

6) seorang yang rajin buat kerja dapur..suka basuh pinggan dan buat list barang yang dah habis..bertuahnya aku dapat suami seperti dia coz aku bukan yang ambil berat pasal barang2 kat dapur tue..

7)seorang yang selalu mencari jalan untuk memajukan diri..tanya ajer pasal aper mesti dier akan cari dalam internet...

8) penyayang..anak dia buli dia pun dia hanya tersenyum dan berkata "takpe".

9)Seorang yang selalu buat suprised pada isterinya..snce dari couple lagi. walaupun suprised itu hanya coklat tapi cari persembahan nya begitu meuntun hati.

10)walaupun suamiku seorang ape pun...dia tetap no 1 dalam hati.

thanks papa coz sudi jadi suami mama...bertuahnya dapat suami macam papa...SELAMAT HARI BAPA. taklupa gak untuk My father, and my fatehr in law.

No comments: