CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Friday, June 6, 2008

release>>>>>>>

fuhhh..baru lah leh nak mengupdate blog..biasanya lately i update blog waktu malam pastue aouto publishkan..tapi keje cam dah takder, bos pun dah keluar..ape lagi tumbuh tanduklah. Semalam dah hantar resign letter kat boss..unexpected emotion dari bos.

aku:Mr Ho, this is my Resign letter
Ho Sang:hah, so quickly u want to resign...how much salary tahat u will be offer
aku: not much lah, about rm 2*****
ho sang:hah, that muchlah..oklah since u already get experience here u can apply at new office..when u will start working there?
aku:1st July..
ho sang:ok...

**silent****
syahdu sangat..sorry sangat for my boss,,,i have to.hari ni plak Mr ho dok tanya tempat makan best kat sini..maybe dier nak treat aku since dah nak berhenti, and i realiza yang dier dah stop bagi task kat aku. jangan risau Mr ho, saya akan siapkan semua keje yang saya handle before i go..sob..sob...

Lama dah kan tak citer perkembangan fawwaz..
u olls.fawwaz still takleh berjalan lagi..tapi dier dah senang nak handle. Cuma yang pening sekarang ni dier cam takut kat semua orang. Ngan babysitter dier pun dier takut. "separation Anxiety" kot. Klau pagi tue sampai menangis2 masa nak tinggalkan dier kat babysitter dier tue. Oh ya, untuk keje baru saya dah buat list ape yang saya nak buat:-

1)nak beli heel baru-check!
2)slack pant
3)Nak copy semua contoh report yang pernah buat(drainage, earth, sewerage report), manelah tahu berguna kat tempat baru..
4)binding portfolio(contoh design yang saya dah buat)-check!
5)copy manual MASMA
6)Copy table untuk design

ape lagi ek...banyak lagi nak buat sebelum kerja kat tempat baru..

oh ya, dapat interview dari JKR also..kawan2 yang berpengalaman dapat interview SPA please, dialu2 kan untuk bagi tips atau contoh soalan masa interview..thanks.

No comments: