CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Tuesday, November 30, 2010

Jalan-jalan hujung minggu dengan encik suami dan intan payung non-stop

Hari minggu datang lagik..so memanglah kalau hari minggu kami tak betah dok rumah. So kami decide nak pegi ikea since dah lama tak jejak kaki kat sana. Craving plak rasanya. Since menjelang tengah hari kami sampai, so kenalah makan tengah hari dulu..Let picture do tell a story:

hidangan kami: yummeh.

Sambil2 makan tuh,sempat lagik snap gambar intan payung saya yang suka bergambar. Besalah dengan gaya ultraman nyer. Rindu sebenarnya setelah lama tinggalkan dia ke Cherating, masa nilah saya nak luangkan masa bersama2 dengan nya dan juga encik suami. Intan payung saya ni makin lasak dan gelagat der mencuitkan hati. Boleh diharap dah sebagai assistant. Sebab masa saya nak bayar makanan, tiba terkurang 20 sen so saya arahkan dier pegi mintak duit tu dengan encik suami, ingatkan dier takut sebab jarak antara saya dengan encik suami agak jauh jugak, Tapi dia mampu sudahkan task tersebut tanpa gagal...Kami bangga dengan mu intan payung...malas nak bercerita nak letak gambar dier jer banyak2.

Sayang intan payung....

tengah men kat ikea

Lepas g ikea, kami menapak plak kat The curve....saja jalan2. Encik suami dah nak balik dah tapi sebab saya nak pegi jugak, so encik suami yang baik hati menurut jerlah kahendak isteri dier yang terchenta ni kan.Ingatkan tak nak shopping dah tapi sebab PRIMEVERA ada sale terbeli jugak satu kasut ni..huhuhu. Encik suami kritik supaya takyahlah beli sebab terlalu tinggi tapi cam besa saya suka mengikut kata hati saya sendiri,dan beli jugaklah kasut tuh dengan jayanya. Takleh tahan tul kalau bab kasut atau heel. Aduyai....

tu jerlah kot..will up date later

No comments: