CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Thursday, May 19, 2011

Baik-baik sayang aku ada untukmu

As Salam

hari ini aku akan bercuti ke Kuching. Me decide untuk tidak membawa lappy kesayangan sebab rasanya tak pantas untuk mengupdate blog sambil bercuti. So encik lappy ku...baik-baik sayang yer. Jangan risau lepas 3 hari i akan menghadap u balik.

Percutian "gamble" yang kali ke berapa ntah. Memang aku ngan encik suami selalu gamble jer. Rasa nak pegi ke suatu tempat, buka web site air asia, tempah flight...dan jalan. Ini adalah kali kedua si intan payung akan naik belon.(first time masa baby...dari kota bharu ke kuala Lumpur).

So maybe ni adalah entry yang pendek cuma mahukan doa kawan2 agar aku sekeluarga selamat pergi dan juga selamat kembali. Doakan juga aku menikmati percutian ini. Sebelum ni yang kat Cameron Highland tu...mmmm.....mungkin tak akan ku jejaki lagi.

Mungkin percutian kali ni aku akan jumpai diriku kembali. Aku rindukan diriku yang dulu ..yang happy, yang rockstar , yang kental walau ape jua yang datang. Selepas peristiwa "itu"....aku seolah hilang dan tak kenal lagi saper diri aku sendiri.So harap percutian ini akan mengubah kembali menjadi aku yang dulu.aminnn......

hehe....setakat ni perasaan teruja tu suam2 kuku lagi. Seronok tapi tak mau terlalu meletakkan harapan yang tinggi sebab takut tak best, Tapi aku akan usahakan agar menjadi sangat best demi encik suami dan juga intan payung.

So for you encik lappy..sila jaga diri kamu baik....dan untuk pengetahuan kawan2 yang terchenta...entry ni adalah dischedulekan untuk diposting. Doakan kami...love u ummuaahhh....


No comments: