CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Thursday, June 2, 2011

pelbagai rasa...moga dipermudahkan

As salam....

Hari ni dah lapor diri bertugas di unit baru. pheww...dah lepas satu stage. Moga dipermudahkan selepas ini ape saja yang akan mendatang. Nape ntah rasa macam2 nak masuk unit ini. makin terhimpit dengan masa yang kian hampir. Yelah pekerja K**ntrak lah katakan. Rasa berkecamuk setiap kali isu C*S ni dibangkitkan. bodoh lah J*R.hambik ko aku rasa marah.


Hari ni dah rasa sibuk sangat sampai dah takder mood dah nak layan FB.entah ape yang sibuk pun tak tahulah. Maybe bos gelabah so aku pun jadi gelabah gaks.adehh..moga pesekitaran baru kat tingkat F tu menyenangkan aku. Ini pertama kali aku di sini. dan moga2 aku dapat biasakan diri dengan keadaan tersebut.

moga aku kuat, dan moga diberi kesabaran untuk aku bertahan hingga ke titisan darah yang terakhir di JKR, Walaupun secebis kepercayaan dalam diri tapi sedikit sebanyak aku tengah belajar menjadi hati kering.Ape saja yang orang cakap pasal keje aku sekarang ni aku terima jer. Kalau orang tanya "tak cari keje lain kew"...jawab jer tengah cari. Moga tuhan mendengar doaku setiap hari...amin..beremosi plak petang2 ni.


No comments: