CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Tuesday, July 19, 2011

Suprise For Him.....:)

As Salam....

short plan...buat superb result. semuanya mahu kelihatan hebat di matanya. Selalu asyik der buat suprised gempakss kat saya. Sekali -sekala saya buat suprised untuk Birthdaynyer ape salahnya kan.

Saya sampai umah dah nak kul 6.30 p.m. Yelah, beli kek,beli kelengkapan nak masak dan serba-serbilah. Si dia plak dok call saya dah sampai umah lom..dah amik anak lom....hehe. Berbaloi gaks tipu der.

suprised saya pada dia....ala2 candle light dinner di rumah. Si intan payung saya rasuah g tengok movie agar saya leh bleh berdua dengannya....menu: spagetti(cepat dan kepakaran saya)...sweet candle...beautiful card..dan paling takleh blah banner yang saya cilok dari besday intan payung..(sorry yer intan payung)..dan minuman cocktail.(pastikan ada cop halal).perfect!



Persediaan akhir....

Encik suami sampai umah lebih kurang 7.3o p.m....agak terkejut dan terkesima sebab puan isterinya buat suprised kat dia. hehehe....lepas solat, have a candle light dinner with him...romantiksss!

birthday Boy!

candle light dinner with him...

Dan lupa juga ngan intan payung....ngeee....


love them very much.....meraka adalah jiwa ku...



No comments: