CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Tuesday, March 11, 2008

mmmmm.....Dilemma

hari ni saya masuk lewat kat ofis..actually tak bestlah guna saya,cam rasa ayu jer.tukar aku key mulai sekarang....ok ok semula.hari ni aku masuk lewat ckit kat ofis,hari ni g shah alam jumpa dr fauzan(client) untuk dapatkan signature dier. nak approved drawinglah ni.dalam masa borak ngan dier..dier ader gak bagi nasihat supaya jaga anak elok2.of courselah dier tanya lu ader anak ke tak kan? dr tue actually lecturer kan..so kalau lecturer faham2 jerlah,kiter pun kena lecture.dia ader nasihat aku supaya bagi susu ibu kat anak,jangan selalu gaduh2 ngan suami..tapi yang sebenarnya aku masih give my son breastmilk sampai sekarang.bersyukur sangat coz Allah still bagi aku kemampuan untuk bagi anakku susu ibu yang tak kering2 sampai sekarang.Rasulullah pun cakap kalau bleh bagi susu kat anak sampai 2 tahun dan tuelah azam aku untuk menyusukan abang sampai 2 tahun..kkk stop2.dah citer pasal susu badan. Dier gak ader citer kalau leh..jangan selalu gaduh depan anak coz akan bagi effect kt dier..mmm.
hari tue pernah citer kan yang aku jumpa single father yang nasihat berbagai camner nak jaga hati suamilah..apelah..last2 dier plak yang nak menggatal ngan aku.nilah kalau katanya lelaki memang takleh nak caya.adoilah..tak layan kang dikatanya sombong..tapi truely my taste bukan lelaki yang berumur..tak suka coz aku bukan yang jenis matured n nak serius2.single father ni umurnya 40 tahun ni...haha penah dengar tak "man live begin at 40th". Benci tau.guys..please give me an advice how to avoid this person.kalau bleh jangan lah hubby terbaca..tapi hubby baca...i got to explained to him.
Semalam best sangat coz balik keje sama2 ngan hubby..masak sama2 basuh pinggan sama2, rumah dalam keadaan bersih..huh cannot stand with messy house.lagi berserabut otak.abang plak tido sampai ke pagi. so we all watching tv together...spend value time together..believe me bila dah ada anak..kalau dapat peluang bersama ngan suami tulah yang paling berharga.pagi ni,hubby tergelak lagi biler saya mintak izin ngannya nak g keje..biarlah....ni nasihat dari si single father tue gak...

satu lagi nak post lagu ni..currently suka dengar dan dah jadi ringtone handset dah...check it out.

No comments: