CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Monday, March 10, 2008

Hari minggu yang sedih dan happy.......

salam semua.....hari minggu hari tue lepak saja kat rumah ngan masak2 ngan hubby.tapi sebelum tue ada krisis besar ngan hubby sayang pasal dier nak balik ngundi n nak tinggalkan saya ngan 'abang'.pengundi-pengundi kat terengganu dapat tiket free kalau diaorang nak balik,so hubby maybe tak pernah mengundi berkeras gak nak balik walaupun saya berat hati nak bagi balik.walaupun saya ugut nak kuar dari rumah kalau dier balik malam tue, dier tetap berkeras.maybe tuhan masih sayangkan hubungan kami ni, alkisahnya bas yang patut hubby naik dah bertolak awal..hahaha padan muka. Dier pun call saya.





hubby:sayang,bas dah bertolak dah.takleh nak balik


saya:(gelak dalam hati dulu sambil kontrol nak marah)..padan muka papa,pastue jangan balik,tido jer kat situ,maner tahu ader bas lainkan(memang nak marah sangat).mama kat rumah alin ni.


hubby:hah,ngaper g umah alin.


saya:habis ingat papa jer leh kuar umah....orang dah tak nak balik dah kat umah tue...(hahahaha)


hubby:janganlah...ayang balik ek.





lepas tue hubby saya tepon kawan saya si alin tue untuk mengkomfirmakan saya kat situ..alin pun blurlah tak tahu ape2 pasal krisis kami. saya pun tepon alin..alin pun dah syak yang kami ader krisis.hubby pun smpai kat rumah.maka sesi pujuk memujuk pun bermula,ntahla saya terasa sangat kali ni tapi saya takleh nak marah hubby lama2,coz malam tue seluruh rumah,pinggan mangkuk,kain baju dier uruskan(nak tagih simpati lah konon)..hubby saya kalau gaduh memang automatik dier akan jadi rajin yang teramat. Jadi kami pun berdamai balik,dier janji takkan wat lagi camtue(so please take it as promise ek).





hari ahad,kami masak-masak.kali ni saya nak try wat nasi lemak,coz hubby pun cam mengidam nak makan nasi lemak,nasib baik percubaan pertama berjaya dan saya sangat gembira coz nasi lemak saya mendapat pujian dari hubby(double thumb up)..yippi.



tengoklah hubby saya yang bersemangat makan nasi lemak versi saya..ha
lepas tue ader video kelakar antara hubby saya ngan anaknya yang sempat saya rakam...check it out


No comments: