CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Friday, April 18, 2008

Duit shopping dari hubby...

hari ni saya dapat duit shopping dari hubby. semalam merungut kan yang fawwaz lasak sangat dalam kete so takleh guna dah carseat yang lama..for uollls information carseat for my baby 2 in 1 leh jadi car seat ngan rocker in case kalau berjalan jauh leh dodoikan jer fawwaz dalam tue..ni my sister beli kat U.K untuk baby dier dulu. so sekarang anak dier dah besar dier bagilah kat adik dier plak..car seat ni dah banyak bagi benefit for us..coz fawwaz ni sejak kecil memang tido berbuai so kalau nak g jalan mana2 car seat a.k.a rocker nilah yang buai fawwaz kalau dier nak tido..back to the story hubby pun bagi duit untuk beli 'comfortable car seat' brand anakku punyer..gambarnyer seperti di bawah...


keciknyer gambar dier..tapi takper..

mintak2lah lepas ni fawwaz tak lompat2 lagi dalam kete..semalam nyaris saya accident coz dier nak pegang stereng..rasanya kena beli stereng plak kat dier..next key..hubby gak bagi saya 100 untuk saya shopping ape2 jer...100 sikit ek..tapi saper nak kasi duit sedikit tue pun..parkson ader sale sekarang..kena wat list ni..hehehe...love u hubby. BTW saya beli baju tido untuk fawwaz, botol susu baru ngan baju t-shirt KIKO yang cute. Nanti tunjuk gambar ek..tak sabar nak suruh fawwaz jadi model petang ni...

1 comment:

Anonymous said...

ala.. kite nk bli ni tuk Hafiy tp Abi dia kata xpayahla sbb xstabil.huhu. bile tah Hafiy nk dpt carseat huhu~