CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Tuesday, April 8, 2008

Gone with the flow..

haih...wan rohaiza mengeluh lagi tapi Alhamdulillah benda2 yang memeningkan dah ringan ckit sekarang after get explaination and some argue with my boss, my section design accepted. 2 days i menghadap benda ni just nak dapatkan section member yang sesuai..gara2 the owner wanna get the cheapest and economic for his factory and then i must get the smallest but must pass with all the test..(what a crazy failure we have)[*entah korang faham ke tak ape yang aku merepeksi ni..since aku tuan punyer blog..so please follow my way k*]. Finallay we get satisfied section for portal frame design(benda yang aku lukis tue).

now aku nak bersenang-lenang ckit sebelum balik...today my hubby dapat air yang kiteorang order. So pukul 7 kena tgu kat depan kilang dier. So kena balik lambat ckitlah. Si Accountant aku, Jasmine dok promote herb dier yang buang toksik tue kat aku, yelah aku pernah citer kat dier yang aku ader sembelit, so dier kata herbs ni membantu. Aku dah beli sebotol(Rm 160.00), tapi aku ni memang payah nak stick ngan rutin minum benda tue. Bukan seorang yang rajin untuk follow the rule. But recently, badan cam tak larat dah sakit2, satu maybe urat orang yang dah bersalin ni n tak jaga cam aku ni(tak sempat okkk) kot dua maybe toksin2 aku dah bertimbun2 balik. Sebab aku rasa badan berat sangat dan cepat letih. Perlukah aku minum herbs tu balik? malasnyer....maybe kena minum air masak2 banyak..ni tak asyik minum coffee ajer ngan ais, rasa nak g berurut hujung minggu ni. Leh bawak fawwaz sekali. Tapi Mr hubby jagalah...

No comments: