CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Wednesday, April 2, 2008

hari yang bz..

hari ni sangatlah bz, pagi tadi kena pegi inspection kat jinjang. Inspection sewerage treatment pond(yuks)..tapi nak wat camner dah keje kan...takleh nak upload gambar coz lupa nak bawak cable henset. sementara tgu orang iwk, aku, mr koh ngan orang jps, mr toh g minum lu..lepas tue datang plak developer2 ngan iwk person in charge join minum gak..gabra gler coz aku sajer pompuan kat situ. Tapi nak wat camner kan dah kerja terpaksalah harung gak, walaupun takut ngan gerun coz tak berapa ader experience kan. Tapi haruslah control confident kan. Biar nampak berkaliber ckit. Bangga saat mr koh introduce me as consulting engineer kat developer2 tue..terus diaorang tak berani nak kacau cuma ader sorang tue pura2 tanya nama aku n asal..coz title "wan" kat nama aku tue memang semua dapat agak yang aku ni mesti berasal dari terengganu or kelantan..what everlah kan. Tapi mamat yang kerek ni memang nak serang kami mulanya coz stp ni dah banyak kali inspection tapi tak lepas2 gak..ader jer komen2 n requirement kena follow. teruk mr koh kena, tapi dier tenang jer. Respect kat orang tua ni. Kalau aku kena sembur ngan org iwk tue, mesti dah menitis air mata..sedih. Orang2 iwk yang kerek..poyo pandailah..tu tak kena ni tak kena. menci jer. balik dari insp. terus menyeleweng kat midvalley jap since dah dekat kan. Bukan aper nak cuci mata ngan beli susu n pampers for abang..perggh jauh siot belinyer. Lepas lunch pun tak leh rehat lagi coz kena siapkan design untuk new factory kat klang..sakit kepala dibuatnyer. Tapi finally siap gak, hujan still heavy kat luar. takut plak nak balik coz kilat cam kat medan perang(alin, aku amik ayat ko). so lepak jap. Malam ni makan aper ek?...

No comments: