CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Thursday, April 10, 2008

one more tag...

keylah..atas permintaan cik idayu saya buat satu lagi tag..hehehe..suka sangat saya..tapi hari ni sebenarnya saya tengah berduka..anak kesayangan saya kena rash..bintik2 seluruh badan..nanti saya citer di next post k...

fakta tentang One Rohaiza:8? banyak tue

1. Suka shopping sesangat..dan try new food kat everywhere..tapi since duit tak berapa nak ader kan, shopping berpada2lah..tapi bab mentry makanan tue best sebab hubby pun tak kisah walau pun time kering ker..mesti usaha nak g tempat makan baru. Dua2 kuat makan dan suka makan.

2. Jenis yang selalu hangin satu badan- tapi bertempat yek..kalau belum kawin lu, tension ngan study mesti lepas kan mood hangin tue ngan window shopping dan lepaskan kat hubby, tapi lepas dapat anak ni, kalau mood tue datang lagi lepas main ngan anak, terus hilang rasa nak moody tue..what a miracle.

3. Sangat suka dengar lagu "Bubbly" dan "Cantik" recently..ngaper?Mestilah ader someone dedicate kan...

4. Suka makan tempoyak gak cam cik dayu yang cantik manis tue...kalau lunch mesti kena tambah menu tempoyak, tapi kalau tak makan ngan clientlah..kalau tak leh mengaku tak makan benda2 ni kat derang..keji nyer kan.

5. Suka kemas rumah ngan decorate rumah..kalau ader rumah sendiri nanti, mesti setiap minggu kena tukar ubahsuai rumah tue....

6. Suka beli baju baby kalau ader duit lebih..hubby saya dah bising. Biarlah untuk Fawwaz gak kan?

7. Kalau saper yang first time jumpa saya mesti cakap saya ni sombong and garang, tapi bila dah kenal mesti cakap saya ni friendly and fun..tak gitu kawan2 sekalian...

8. Selalu fikir camner nak jana duit lebih..kan moto saya.."show me the money"..hahahakit....


nak tag saper ek?
Kasik kat derang ni lah:

yang tengah baca blog saya ni..haha..jangan lupa yer...
Selamat men'scan virus tag ni okay... Later...

No comments: