CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Monday, June 23, 2008

fawwaz buat hal lagi.

lupalak nak bawak cable henset hari ni. Banyak terlupa. tapi sabtu n ahad hari tue sangat superb coz gathering ngan jiran2 tetangga a.k.a kawan-kawan papa and isteri 2 mereka. semalam keluarga encik khai datang mengziarah. anaknnyer pun baya fawwwaz. you olls, kami dah buat keputusan nak hantar fawwaz kat nursery dekat ngan umah kami coz fawwaz memnag tak leh nak wat ape dah..hari jumaat hari tue saya try let him main2 kat belakang sorang seperti yang dicadangkan oleh mak ani(current babysitter fawwaz). tapi sian kat dier sampai terhantuk kepala dier. puncanya dier nak berdiri dan explore kete kat luar tue. camner saya tak perhatikan dier..mana nak bawak kete lagi. so we decide whether bagi keburukan kat fawwaz biarlah fawwaz hantar kat nursery tue jer..tapi banyak yang saya risaukan..camner kalau dier tak pandai nak bagi makan kat fawwaz.(current baby sitter bagi makan 5 kali sehari), camner kalau dier tak biasa dok ramai(current babysitter dier sorang jer yang kecik)..camner kalau...entahlah. saya tawakkal sajerlah.

fawwaz dah panggil mama kat saya...terharu sangat. kalau dier nak benda mesti dier akan panggil "ma,ma". Suka sangat hati bila dier panggil camtue.nanti nak post gambar fawwaz dah potong rambut semalam(hari ahad). kali ni dier takut ngan barber tue. so terpaksalah papa dier yang pegang. tapi so far dah berjaya gunting rambut dier sampai pendek.

minggu ni gak ialah minggu terakhir saya kat ofis ni. minggu depan saya dah masuk keje baru. Doakanlah tempat baru will give better for me. takut...

2 comments:

Emma said...

alamak... bestnye fawwaz dah leh panggil mama.. sure tbayang2 kan....

papanya x jeles ke?? :P

MAMAFAWWAZ said...

tuelah..gler jap. dan terharu.ryan ape khabar ek?