CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Monday, December 15, 2008

Vacation At Genting Part2

8.30 malam

Lepas siap2, kiteorang gerak turun ke Indoor Theme Park..Fawwaz kena pakai bau dan seluar 2 lapis coz cuaca sangat sejuk.Takut dia tak tahan. Rupanya, dia kepanasan..lepas bukak satu lapis baju baru dier calm balik..memula Fawwaz naik kuda .mamanyer pun kena teman.Papa jadi Cameraman kat luar..sukanyer dier. Maybe it's first experience for him. Lepas tue mulat dier tak henti cakap "kuda..Kuda".So makna nyer dier dah recognize benda yang dier buat tadi...


tengah tgu turn nak naik kuda...

tengok tue suka sangat dier....

nasib baik dier tak takut....

lepas naik kuda sekali lagi bergambar.

lepas tue ..kitaorang naik Randeer.ala2 santa Claus gitu....



our supporter untuk vacation kali ni..thank u sayang

fawwaz rilex jer..kagum tengok dier malam tue..good boy


muka dah ngantuk agaknyer...

Ingatnyer lepas dah naik benda alah ni nak go on lagi jalan2 tengok kabus..tapi memandangkan putera kami yang kecik tue cam nak ngantuk jer..so kami batalkanjer..so balik bilik terus tido...dah ngantuklah ak sambung berblog...nanti ek kalau rajin update genting part 3.






1 comment:

hUdZ said...

tgkla lemak fawwaz tebal mane..hehe..manenye tahan pakai baju 2 lapis..hehe