CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Wednesday, September 2, 2009

Puasa ke-12-confession of shopaholic....

Semalam saya pegi ke Nilai i mean Majlis Perbandaran Nilai.pegawai ke sana sangat baik and friendly compared authority kat sini yang kebanyakkan hampeh.Lepas selesai semua urusan mestilah pegi Nilai 3 kan..tak sah lah hidup kalau aku tak pegi..

huhu..hari ni aku membeli -belah lagi..takleh tahan beb.Tapi yang pasti banyak yang aku beli ikut checklist yang nak dibeli untuk hari raya.Penat gler tak ingat .Mau rasanya aku nak berbuka time tue gak..tapi kuatkan iman. Satu lagi tragedi aku kena drive sampai ke seremban gara2-gara nak cari tempat plan yang boleh dilinenkan..as requirement from the majlis...macam2.tuepun tak jumpa gak.what the placelah.Tapi first time aku memnadu jauh daripada K.L without sipervise daripada Hubby.Dahlah jalan pegi ikut highway..balik ikut jalan kampung yang banyak lori.penat sangat.Tapi berkat kesabaran, semua tue dapat ditempuhi sampai lah berbuka pose.buka pun semalam ngan murtabak jer...in on diet key.i think it worth since semua baju yang ketat sebelum ni dah bleh pakai balik...suka!.Jomlah check aper yang Mrs Shopaholic a.k.a akulah tu.

1)baju ayang papa

amik pandangan belakang jer...model ni sangat pemalu.

2)Tudung panjang yang coraknya sangat cantik

murah plak tue...10 jer

3)beg transformer dan topi transformer fawwaz

sekarang ni beg fawwaz dah jadi tiga...kecik2 dah banyak beg.nak lawan mama ek?

4)baju raya fawwaz5)baju jalan2 fawwaz untuk matching ngan papa

puas hati walau penat..sebab hanya keluar duit 100 jer tapi dah beli macam2..macam nak pegi lagilah...oklah..quick update hari ni...

No comments: