CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Wednesday, September 2, 2009

Puasa ke 12--terawal plak...

ni baru nak update untuk hari ni...today might be busy with my submission thing. S***...pasal keje lagi. Hari ni sahur tetap sama cam semalam..hubby gak yang prepare everything...susah tullah nak bangun pagi. Sian tengok hubby, dahlah keje malam pastue kena prepare sahur..sorry my dear hubby, sungguh saya terlupa untuk masak nasi semalam..punyalah beria nak bangun kul 11 semalam, last kul 5 lepas hubby kejut baru saya bangun...tue pun mula2 nya cakap tak nak sahur. Tapi kesian tengok muka hubby, saya temankan gak. Nak kata ader lagi s******, semua dah kena ikat. so ini sebenarnya diri saya yang susah sangat nak bangun pagi. Saya akui, bab2 terjaga saya boleh harapklan hubby.

Minggu ni hubby saya keje malam..actually dah terbiasa ngan situasi shift ni. So minggu ni saya akan berbuka sorang2 dan fawwaz akan jadi pendiam coz dia punya best friend keje. fawwaz pun dah cuba memahami tugas papanya. dan bila papa dia takder dia tahu papa dier keje. Cuma aku kadang2 takleh terima keadaan kerja kami yang berbeza....selanjutnya no commet. Biarlah masa yang menentukan.

No comments: