CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Wednesday, September 2, 2009

Puasa Ke-11-Lambat sehari untuk update

salam...Lambat sehari untuk update blog tapi tetap nak update. Tak mahu terlepas sehari pun saat2 ramadhan yang tercinta ni.

semalam hari pertama datang keje lepas 3 hari cuti yang panjang dan duduk rumah jer(gara-gara H1N1). tak sangka plak kerja sangat banyak di ofis. Cam biasa Ulu Tiram still ader lagi nak di design.Tapi yang paling banyak saya buat kat ofis semalam ialah buat call kat authority. Since ramai senior engineer yang tak datang, relexlah ckit tapi still kena siapkan earthwork untuk lot 1121 and 1122.

tapi yang paling saya hangin semalam waktu call P1-Wimax semalam.Dahlah suh tgu 45 hari nak refund balik duit registration pastue still lagi suh saya tgu lagi 2-3 minggu. ape kejadahnya ni...kena lah sebijik semalam kan.Saja jer nak cabar keimanan saya yang berpuasa. Masa nak suh orang beli bukan main lagi promote itu..promore ini.pastue bila dah buat termination, duit orang tak nak bayar...sakit hati.heeeee hangin betul saya.

Kesian kat fawwaz, kenapalah lately, dia banyak buat aku dan suami naik angin ngan perangai lasaknya.Hubby pun cam moody semalam, marah2 kat fawwaz. Ntahla, maybe dia(fawwaz) nak lepas perasaan kat rumah. Sikapnya yang tak dengar cakap(atau perlukah aku cakap yang dia degil) buat kami geram..tapi dia hanyalah seorang budak 2 tahun yang sedang explore everything. itu yang aku terangkan pada papa masa dia cubit fawwaz(again) semalam.Kesian kat dia..masa nak tido dia ngadu kat mama dia ni "mama...papa cubit". Sangat terang dan jelas anakku itu kalau nak mengadu.Dia dah pandai beritahu segalanya...masa bapak dia(suami babysitter) pukul dia pun (saya pun tak tahu macam mana dia pukul, tapi saya sangat marah time tue , tapi takleh nak wat ape) dia bleh bagitahu aku.Macam mana kami nak bentuk fawwaz supaya dia lebih dengar cakap. Silap kami ke yang memanjakan dia dulu. Tapi dia cuma budak 2 tahun. Kebanyakan budak yang umur 2 tahun ader yang still takleh bercakap, tapi dia petah. Semua perkataan(almost) dia dah bleh sebut without lack.Ya Allah, Tolonglah hambamu untuk jadi seorang ibu yang baik.

No comments: