CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Monday, February 22, 2010

entry caca marba

salam....

hari ni nak berangkat ke pahang untuk memenuhi kahendak tugas....adoilah ..malaslah. Perasaan tak seronok dari seronok bercampur baur semuanya...kerana?Biarlah diri sendiri yang tahu.
i will miss en suami dan fawwaz...camnerlah saya nak tido tanpa kedua-dua bantal pelok saya itu...lambatnya hari khamis...saya tak sabar. Tapi sebab kerja saya kena kuatkan semangat. Allah tahu ape yang saya buat..dan saya harap Allah melindungi saya dari sikap sedih dan terasa hati dan juga dari kelakuan yang tak elok..macam perbualan saya dan suami saya semalam..

En Suami:esok..g pahang elok-elok...jangan sombong dan cari gaduh ngan orang(hehe..cam tahu2 jer perangai isteri kesayangan dia ni)

saya:yelah...ayang leklok jaga fawwaz ek..(lupa plak nak suh jaga diri dia..)


miss u my another half..huhuhu rasa nak nangis plak....

warhggg......nak meraung....

rindu kat encik suami....my best fren for ever..

2 comments:

sya said...

aku cam knl jek blog nie :P
xchange link jom

MAMAFAWWAZ said...

jom.....sama2 jadi follower