CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Friday, February 19, 2010

fawwaz dah almost 3 year

sedar-sedar tak sedar dah hampir 3 tahun fawwaz....let's picture tell the this storey morey..hehehe
heheh...anak teruna saya dah besar...sekejap jer masa berlalu..bila dia membesar..banyak harapan saya terhadap fawwaz bila dia besar nanti. banyak yang ingin saya curahkan padanya, dan kalau boleh dia boleh membesar dengan sihat dan terus menjadi kesayangan saya sampai bila-bila..hehehe...bila bercakap pasal fawwaz, banyak cerita yang sayan kongsikan..

1)fawwaz seorang yang ceria
sangat ceria bila berada dengan oranag sekeliling..dia bukan pemalu seperti papanya..tapi rasanya lebih pada genetik saya yang suka diberi perhatian.

see.....he cute isn't he?

2) fawwaz sangat manja
bila dah besar cket ni..dia menjadi seorang yang manja. maybe terlalu banyak kasih sayang yang dia dapat dari kami, kadang2 membuat dia menjadi seorang yang sangat manja..biarlah..lagipun biarlah sebelum dapat adik dia mendapat sepenuh perhatian dari kami...(adik?????)

tengok wajahnya...hilang segala penat bekerja...

banyak lagi...tgu...cukuplah dulu buat permulaan....kalau ada masa upload lagi....hehehe

No comments: