CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Wednesday, March 17, 2010

Hari tengok wayang dengan little boy...

hari sabtu hari tue..saya pegi tengok wayang dengan intan payung saya...since encik suami kena kerja, so saya memang dah nekad kalau citer 'Alice and the wonderland' keluar kat cinema..saya nak g tengok..sebab chenta hati saya(hahaha) johnny deep pun berlakon sama..walaupun dia tak hensem dalam tue tentap chenta..hahaha(gila meroyan aku.)..so around kul 2.00 saya dan intan payung saya tu gerak dari rumah menuju ke USJ Summit..ceritanya kul 4.00 p.m, so saya sempat g lunch dengan intan payung saya itu ..macam dating plak tapi dengan budak kecik..dan macam janda anak satu pun ada sebab laki takder tapi anak ader..hahah(mengarut lagi aku)...sempat g lunch ngan fawwaz dekat 'restoran ayam penyet ria' kat situ, tapi rasanya hampeh dan sangatlah tak sedap..tapi fawwaz maintain makan jer...hahaha


sayang intan payung saya



tengok tue....macam-macam..

gambar ni dia yang suh saya tangkap tau..."mama...tangkap gambar mama kat sini"..boleh?


bercerita pasal intan payung saya tue..saya dah hantar dia balik ke jagaan babysitter yang lama sebabnya...pertama) saya kesian tengok dia yang tak bermaya sebab kena bangun pagi(kak ida kata saya terlalu memanjakan dia..ye ker) ..kedua)fawwaz kena selsema dengan batuk sejak ke taska itu..(huhu lagi tak sanggup tengok dia teruk batuk)..dan banyak lagilah. dan yang saya takleh tahan...badan dia dah kecik...

hari kedua saya hantar dia kat taska....masa ni dah nampak leher dan muka dia kecik

walaupun teacher Syikin kata semua teacher kat situ suka kat fawwaz sebab dia banyak cakap, dan pengetua dia pun baru jer jumpa fawwaz dan puas hati dengan prestasi dia, saya terpaksa sebab seperti yang saya tulis dalam entry lepas..biarlah dia bermain2 sepuas2 nya sebelum dia sekolah. Dan saya rasa dia juga perlukan tido yang secukupnya.

kerana batuk dan selsema hari tu, saya bawak dia g klinik...doktor Joy kata kahak fawwaz banyak, dan paru2 dia tak clear so sampai kena guna nebulizer untuk bukakan paru2 dia. tapi besalah, macam biasa fawwaz takkan bagi kerjasama punya dalam hal-hal begini...baru jer doktor tunjuk alat tu dia dah meraung...hahaha..lawak2..puas pujuk tapi tak jalan gak...


raugan yang menyayat hati ....




.......

tapi lepas 2 hari dia dah beransur baik..at least dia di bawah jagaan yang saya boleh percayai walaupun dia tak sihat.

minggu depan babsitter saya start g umrah untuk 2 minggu, tengah2 kekalutan kami mencari pengganti babysitter untuk 2 minggu sahaja..muncul seorang makcik yang memang sukakan kat fawwaz menghulurkan bantuan...fuhh....lega.tapi nak try g berjalan umah dia takut tak memuaskan hati..mana ada benda yang boleh puaskan hati kan...tapi tak salah saya mencuba untuk intan payung saya itu..

saya sayang encik suami dengan intan payung saya.



No comments: