CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Monday, March 22, 2010

adakah saya seorang yang kurang bersyukur dengan ape yang saya ada..(entry emo)

saya emo sikit malam ni..

-saya emo bila dapat tahu yang encik suami kena start keje malam semula- saya emo sebab dia buat keputusan tanpa berbincang dengan saya..
-saya emo sebab hari pertama saya bawak kereta pergi keje-tapi hampeh..jem giler waktu nak balik..
-saya emo sebab maghrib2 baru lah pihak yang bengong ke apenyer..nak buat fogging...eh lahabau, aku dah penatlah..lagilah bertambah keemoan aku..
-saya emo sebab urusan fawwaz dari menghantar hingga mengambil semua saya kena buat-saya dah lepas amukkan itu kepada encik suami..biarlah saya emo...dahlah saya penat kena drive , kena bangun pagi.bla..bla..bla yada..yada..yada..
-saya emo bila waktu keje encik suami dah tak sama macam saya...saya emo sebab saya penat kena uruskan fawwaz sorang2 malam2..semuanya pasal dia saya emo..
-saya emo bila pegi keje ada kursus..tapi hampeh..pastu time rehat saya nak tido, rehat saya terganggu dengan panggilan tugas yang bukan keje saya...wahai someone..saya pun ada perasaan jugak..
saya emo..saya masakkan telur ngan roti kat fawwaz tiba2 dia bleh tumpahkan roti tu sebab tak nak...hishhh...saya sabar lagi tapi tetap emo.
-purse saya tertinggal kat office-ni lagi buat saya emo..saya punya daya ingatan dah mereng...hishhhh...emo2.
-saya emo dikelilingi orang yang pelik2..yang ok, yang ko..macam2...end of story..rasa nak dok bawah tempurung jer sorang2...bosan..hate it..damn it..

Ya Allah berilah kesabaran pada saya yang emo ini....

3 comments:

Norita Shaklee said...

Sabar ye mama Fawwaz. Dalam dunia ni bukan semua yang kita nak boleh dpt semudah ABC... saya doakan mamaFawwaz terus cekal.

a m l y n y x said...

emo meta jah tu za..iAllah semua akan ok pahni.
tp klu ada hari emo mmg xleh nak kato gapo, serba x kena rasanya kan.
be cool za! ;)

Sya Ahmad said...

sabo beb..hehehe jgn emo2...dugaan hdp namenyer...mgkin ade hikmah disebalk kepayahan semo tu