CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Friday, March 26, 2010

Perancangan sepanjang Tahun ni-New reveal

salam...

banyak yang saya rancangkan untuk tahun ini. Alhamdulillah, semua azam saya tahun lepas dah tercapai, so tahun ni sebenarnya banyak yang saya rancangkan untuk diri sendiri dan keluarga. Semuanya dalam perancangan.

bulan 5-birthday Fawwaz
Part ni yang paling suka sebab tahun ni saya ngan hubby bercadang untuk organize party yang sederhana besar untuk intan payung saya tuh..so far belum buat ape2 lagi tapi dah ada perancangan untuk buat party tu dekat KFC, dengan tema ' under the sea'. So pamplet dan lokasi tuh saya dah survey sekitar shah alam yang provide party. Yang bestnya saya hanya bayar dan let derang yang uruskan pasal kek, tema party, dan door gift untuk tetamu. Cuma saya ingat nak cari semi-pro photographer untuk acara itew..idham bolehkah.?nanti saya akan tanya dia. ada lagi yang masih dalam persiapan..

1) tema baju untuk saya dan tetamu- ingat nak buat ala2 mesquerade party gitu..haha..
2)nak buat door gift chocolate yang leh print gambar fawwaz tuh untuk tetamu- kak ida
3)hadiah fawwaz-jeng..jeng..jeng..
4)tetamu- selected sahaja..kawan 2 yang tinggal area shah alam insya-Allah akan dijemput.

bulan 6- anniversary saya dan hubby
dalam perancangan, tapi encik suami kata dah ada perancangan nak buat ape untuk kami..hahah..suka2. sebab besanya aper yang encik suami rancang tak pernah tak best. manalah tahu kot-kot..hehe banyak beranganlah aku ni. dalam senarai saya, saya dah tahu nak bagi aper kat encik suami..haha..antaranya:

1) since encik suami suka gadget saya nak bagi dia pendrive yang 16gb tueh ..semestinya stainless steel since masa g dating hari tuh, dia nampak berminat jer dengan benda alah tuh...

gambar ni saya cilok dari Mudah.my..comey-comey

2)Rayban Sunglasses
3)X- box ker-heheh..bolehlah aku join sekali, tapi tengok budget lu..mahal dol...

apelah yang encik suami nak bagi kat saya ek..tapi since hari anniversary jatuh hari jumaat..saya ingat nak ajak dia g bercuti, PD ker, Cameron ker...sekadar perancangan.

bulan 7-trip ke bandung ngan Birthday kami

ha..bulan 7 kami akan ke bandung yer. in suprise untuk hubby. tapi dia dah tahu jugak so tak suprise jugaklah. sempena birthday kami yang jatuh bulan julai. kami pegi berdua jer..so fawwaz kena tinggal. hahaha...takpelah kan. mama ngan papa nak g honeymoon. ni pun dalam perancangan. ingatkan dapat g beijing, nama dah register tapi takder rezeki nak wat camner kan. so pegi bandung jer dulu..

Bulan 7 ni gak kami dapat kunci untuk rumah kami..huhu. tapi tak duduk situ lagi kot sebab banyak lagi persiapan tak buat lagi. kena wiring lu, cat rumah. semua tu lepas kami balik dari bandung. mulai sekarang kena ajar fawwaz tido tanpa kami..bila nak start tuh...entah.

so far hanya itu jerlah dulu..kalau ada tambahan kena update untuk ingatan sendiri.

"saya sayang encik suami dan intan payung saya"

2 comments:

Sya Ahmad said...

whe leh ko bgtaw aku
"dapat g beijing, nama dah register tapi takder rezeki nak wat camner kan. so pegi bandung jer dulu"

ko wat ape beb,sharela dgn aku, nk gak huhuhu

MAMAFAWWAZ said...

sha:ooo..yang ni ada orang kat JKR yang organize benda ni. Dah register g beijing tapi lambat info dan lambat bayar, so kena g package len..kalau yang tu 700 jer. yang bandung ni pun ada gak 600 all in so aku joinnlah..nanti aku forward emel kat ko key