CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Wednesday, May 18, 2011

Benarkah KLCC dan bendang padi tak bulih bersatu

As Salam....

Macam yer yer orr jer tajuk kat atas. Tapi ni bukan pasal percintaan ke hape tapi tu tagline citer "CUN"..citer yang tak habis2 aku rotate dan tak puas-puas tengok. Banyak kali tengok still leh nenges dan gelak tenpat yang sama. citer ni best (orang lain kata tak best ..biaq pi lah) aku tetap kata citer ni best. Cheq suka ngan Remy Ishak..hehe. Bila cakap kat encik suami tadi tengok citer cun lagi, mesti der kata "nak tengok mamat tu lagi lah tus"...hehe. kamu tetap encik faizal yang paling ensem kat hati saya...kalau tak saya tak kawin lah ngan kamu.(statement tak hengat)


Tapi benar kadang-kadang cinta tak semestinya bersatu.statement ni bukan untuk aku tapi untuk kawan-kawan kat luar sana yang selalu fikir kenapa aku tak bulih bersama si anu hitu atau si anu hini. Memang hidup bukan seperti yang kita harapkan. Macam lah hidup aku jugak. Terlalu bahagia..tapi ada kalanya diuji jugak. Macam kes interview SPA hari tu. Yess memang aku frust dan keputusan interview tu banyak ubah hidup aku lepas tu, Tapi semua tu hanya sementara. Sebab ramai yang menyokong. Ramai yang bagi semangat terutama suami ngan ibu bapa( i really adore them.)

Cinta aku ngan JKR maybe takkan bersatu...hehe. Tapi still percaya akan ada jalan penyelesaiannya. Biar aku bertahan di sini sampai ke titisan darah terakhir. Kalau lepas ni still takder pepe gaks baru aku cari keje lain. Macam tak berusaha lah pulak aku ni...eh..eh. sapa kata aku usaha jugak okey...dah update resume..dah hantar kat company itu dan ini....tapi hati kuat lagi kat sini. Ko tak mahu aku..tapi aku masih setia kat ko JKR. Wahaha....bunyi macam bertepuk sebelah tangan pun ada. Ada Mak kesah. Rezeki bukan kat tangan JKR tapi kat tangan Allah. Kalau Allah kata rezeki aku kat sini walaupun result interview ko gagal...maka saper pun takkan dapat halang.

Teruskan hidup, buat macam biasa dan happy dengan ape saja yang ko lakukan.....semoga tuhan permudahkan ape saja yang akan aku tempuhi lepas ni.aminnn.......:)

No comments: