CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Tuesday, May 17, 2011

Cerita tentang makan Dan Wayang ( 2+1=obses)

As Salam...

Kami yang suka makan dan cuba makanan yang baru. Tapi yang ni bukan tempat yang baru lah, cuma kalau pegi IKEA mesti akan makan di sini sebab sukakan makanan der yang murah dan juga superb. Ahad ( 15hb May 2011) encik suami ajak g IKEA, saja cuci2 mata dan berwestern(saya memang suka makanan western..tapi saya tetap melayu). Sampai jer perkara pertama ialah terjah tempat makan der yang kat tingkat 2. jom jenguk gambar jerlah.



Pilihan saya: Chicken Leg with herb sauce (betul ker ntah,,,main taram)

Pilihan Si Dia: Meat ball ( yang ni memang kena try )..superrbbbb

Kalau yang ada anak kecik tu jangan risau...kid meal pun disediakan. Macam fawwaz yang berlidah melayu dan hanya mahukan nasi pun leh makan nugget der( budak2 memang sukakan nugget kan). Rasa tak cukup topup lagi ngan chicken wing...tak cukup lagi tambah muffin ngan tart.Last2 makanan der yang paling banyak.Haishhh..sebab nak ikut mama window shopping yang memerlukan masa yang agak lama, so memang kamu kena makan banyak..t kebulur kat dalam tus....mmm....



mm....tak tahu nak komen pe...

untuk citer terbaru lak...baru jer nuntun movie ngan Auni, citer PRIEST. Dahlah nuntun dalam 3D. mula2 ingatkan tersalah tengok citer ker sebab der pasal agama CHRIS**N.tapi lama2 tu fikir sebab tu banyak aksi dan plot citer yang best. So tak sia-sia tengok 3D. untuk citer ni bleh bagi ranking: 3/5. Auni kata der leh bagi 3.5/5. First time kot pendapat kami sama yang mengatakan citer ni best. Tapi rasanyer citer ni tak sesuai bawak anak2 kot sebab kuat sungguh elemen agama tuttt tu.

make sure jangan tenung sangat salib tu ( gelap hati karang ..dah lah memang tak baper nak cerah....hehehehe)

No comments: