CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Saturday, May 14, 2011

Lamanya tak update Blog....hadoii...


Salam....

Hampir bersawang dah blog aku ni.Lama sungguh tak lawat blog kesayangan aku ni. Bukannyer sibuk sangat pun walaupun agak sibuk juga dengan tugas seharian. Tapi rasa cam bosan pulak dengan rutin seharian yang pergi keje balik keje pastu tido. Banyak yang telah berlaku sebenarnya dalam kehidupan saya sejak melangkah ke Tahun 2011.Ada suka dan ada duka tapi yang pastinyer moto saya selepas ni ialah saya akan update lokasi-lokasi yang telah saya lawati dan bagi sebanyak mana informasi yang boleh.Manalah tahu kawan2 pulak yang mahu pergi.

Antara tempat-tempat yang telah saya jelajahi atau yang banyak saya tertinggal untuk update dalam blog..cheh macam preview pulak kan. Aku dan encik suami memang suka menjelajah berjalan-jalan perabih duit dan masa...hehe...tapi kiterang dapat masa kualiti bersama:-

1) Universal Studio Singapore(USS)

(9 Dec 2010)

2) Sentosa Island

(10 Dec 2010-best-best)

3) New Year at Genting....(last2 bunga api tarak..hampeh)


(31hb Dec 2011)

4) Bukit Tinggi..(selepas 4 tahun..kami kembali ke sini)


Harap perasaan nak update ni akan berkekalan. amin....hehe....dan coming soon jugak nak update jugak tempat makan2 baru.

No comments: