CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Sunday, May 15, 2011

LU LANGSI LU MATI.....

As Salam

hehe...tajuk yang tak hengat, padahal saja jer nak bagitahu yang semalam g tengok wayang ngan encik suami ngan intan payung kat Sunway Pyramid citer K.O.N.G.S.I, mula2 dah tak semangat nak tengok sebab my friend bagitahu yang citer ni agak buhsan. Seat pulak dapat yang paling depan pulak ..sakit leher dongak2 kepala. Ada tu yang dok seat paling depan siap baring terus macam kat rumah sendiri (tak pasal2 intan payung pun nak buat perangai tak senonoh tus...haishhh). Hasil nya...pemerhatian aku dan encik suami yang suka tengok wayang = 3.5/5. So not badlah..nak kata best sangat pun tak der lah jugak.Nak kata busan pun tak jugak.Moderate lah. Tapi banyak aksi lawan2 shaheizy Sam.(aku ase saper tengok citer der memang takkan menghampakan) . Aku rasa der versatile. Lawak pun banyak..kira bulih buat encik suami ketawa terbahak-bahak(besanyer der senyum jer) . So aku rasa citer ni best jugak. Kawan2 yang nak teragak-agak samada nak g tengok ker tak..pergi tengok, tak rugi kot.

"lu langsi lu mati"

aksi menggedik mak fawwaz ..hehee


Bapak Fawwaz pun mahu menggedikss?

Satu lagi citer yang telah ditonton ngan encik suami ngan intan payung minggu ni ialah citer THOR. Ha, yang ni highly recommended sebab sangat best. Kalau yang suka citer perang-perang tu, sangat sesuai g tengok citer ni. aku keluar wayang pun dengan perkataan "wow" sebab banyak sungguh aksi citer ni. Dan bulih buat intan payung terlekat kat seat sebab best.Pelakon der sangat tough dan hensemm......ish ish..hensemmm......yang ni bulih bagi 4.5/5.Ape lagi..kasi terjah lah.



So Lepas ni cadangan citer yang nak g tengok bersama : Nur Kasih The Movie dan semestinya citer Abang Johny deep saya "pirates Of Carribean.tak sabau rasanyer.Citer "karak"pun nak g tengok jugak tapi berdua jer (kena cari masa nak g dating ngan encik suami).


wajib tgu


suam2 kuku jer nak tgu

No comments: