CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Monday, July 18, 2011

entry untuk Chenta Hati Saya :encik suami..

As salam

Hari ni adalah hari keputeraan encik suami saya...dah tua dah ek encik suami?. Tapi takpe kita sama muda kan..hehe. Entry ni khas untuk anda encik suami saya. ummuahhh.


Encik Suami, Wan Mohd Faizal Hasan@ Wan Ali( perghh penuh derr)

Selamat hari jadi sayang..semoga panjang umur, ditambah2 rezeki dan juga bahagia bersama anak dan isteri sampai akhir hayat(saya dan intan payunglah tus). Sila list down kan hadiah yang anda mahu. Tapi saya tahu anda mahukan yang satu itu. Sabar ek..tengah diusahakan. Insya-Allah sayang.



Sayang,
Tiada ada hadiah yang paling bermakna dapat diberi pada sayang melainkan kasih sayang yang tak terbelah bahagi dari kami untuk sayang. Paling diharapkan ialah sayang sentiasa di bawah lindungan Yang Maha Esa.


Sayang
Semoga setahun lagi usia kita bertambah lagi memberi menfaat pada hidup kita. Jangan siakan setiap kenangan antara kita okey. We proud have you. sayang bukan setakat suami, ,alah juga teman setia di saat mama susah juga senang. Kita nangis sama2..dan kita juga pernah ketawa bersama2. Kita juga adalah saksi injakan usia anak kita. Semoga kita akan menjadi satu selama-lamanya...aminnn

sayang...
selamat hari jadi lagi sekali.....We love you.....kita sambut di mana tahun ni...hehehe....

we love you papa....umuuahhhh

No comments: