CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Sunday, July 17, 2011

"Date"=spent quality time with Chenta Hati

As Salam....

Last saturday..saya ada interview. Sepatutnya hari tu merupakan hari dating saya dengan encik suami. Dah lama rasanya tak spent masa bersama. Dua2 sibuk dan ada jer halangan time nak keluar bersama.Intan payung kena ditinggalkan buat ke berapa kali nya...hehehe.

So pukul 7 pagi saya keluar rumah since interview kul 8.30. Sesi interview berjalan dengan jayanya. Tak mengharap juga akan dapat ke tak. Kalau dapat alhamdulillah, kalau tak dapat..so habiskan jerlah kontrak kat JKR tus. Kali ni dapat interview under IJM. Saya masih sayangkan JKR tapi nak buat caner kalau orang tak hendak buat perlah kita nak sibuk2 tunggu lagi. Macam pengarah saya selalu kata....kena sentiasa ada backup plan A-Z. So ini adalah back up plan saya. Masih mengharap tapi bukan bermakna saya harus menutup peluang pada pekerjaan lain. Siyes saya katakan "passion" saya adalah dalam senggara jalan...tapi sekiranya jodoh saya dengan JKR ni tak panjang saya redha...dan kenangan bersama JKR yang pernah saya coretkan itulah yang akan saya kenang sampai bila-bila...sob..sob..sedih plak kan...

oklah...lepas interview. Encik suami ajak saya g tengok wayang kat Sunway Pyramid. Cadang nak tonton "transformers"...tapi since transformer penuh. so encik suami beli citer Harry potter untuk sesi "date" saya kali ini. Sebelum menonton haruslah sesi makan2 dulu. 2-2 adalah penggila sushi...so pukul 10.00 pagi dah hentam sushi jusco. hehe....heaven.

breakfast wih him....hehehe

tayangan Harry Potter kul 12.30 P.m..so ada masa lagi nak berpeleseran. Untung pula ada Pameran kereta mewah kat ruang legar Sunway tus...let the picture do the talking....hehehe

kete dier hebat.....super marbelus

memang "cool"

ok, review saya pasal citer Harry Potter..bagi saya yang tak berapa nak ikut citer harry potter ni...citer der still leh difahami dan best jugalah. Tapi sebab mengantuk..leh saya tertido di tengah2 citer tus. Bila tersedar balik....sambung semula menonton. Seb baik encik suami dah download citer ni kat umah. So taklah rasa kecewa sangat sebab leh catch up kat rumah.so saya leh bagi citer ni 3/5. Kalau sesapa yang mengikuti rasanya citer ni bestlah kot ek?

formal kan baju saya....yelah kata g interview.,,tu seb baik blazer dah buang...hehe

sebelum tayangan bermula....with Him....hehehe

lebih kurang kul 3.00 pm lepas tu kami bertolak pulang ke rumah. Sian pulak kat intan payung kena tinggal. So maybe next time kena apply cuti seharian untuk dating ngan encik suami...hehe....anyway, suka sangat bila dapat spent masa dengan dia. Thanks encik suami...ummuah


No comments: