CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Friday, March 7, 2008

rasa ngantuknya hari ni...semalam abang wat perangai tak nak tido dier lagi.kul 4 pagi dier kejutkan mama dan papa dier ni suh main ngan dier..dahlah keje pagi ni, so dengan baik hati hubby saya yang baik hati menawarkan diri untuk jaga anak kesayangannya.bayangkan dari kul 4 pagi sampai kul 7 dier layan anak dier tue.saya sangat mengantuk masa tue,dan rasa nak marah pun ada tapi nasib baik ada hubby yang baik hati...thanks papa.saya memang kalau tak cukup tido saya akan jadi seorang yang moody.hubby faham sangat dengan perangai saya.nak wat camner ader anak kecik camnilah dugaannya.dierlah racun,dierlah penawar....nak wat keje pun takder mood sebab ngantuk.so ngadap blog lu,update kan aper yang perlu. sedihlah takleh balik ngundi kat kampung coz rasa serba salah kat boss.saya dah amik cuti banyak dah hari tue masa abang sakit.Yang bestnya dier still bagi gaji penuh kat saya walau saya cuti dekat 2 mgu.so orang berbudi tue kiterl kenalah berbahasa.camnerlah mengundi esok ek,rasanya nak g round shah alam sok,tengok keadaan ngundi kat sini.kalau kat kg,rasa ayah dan mak mertua saya yang memang orang kuat parti mesti sibuk.....rindunya kat mereka.kat kampung.
ni video saya ajar anak saya nyanyi dont cha..masa dalam kete dier cakap tau dont cha.tapi bile kat dalam video tiba-tiba dier malulak..terpaksa saya yang nyanyi dont cha beberapa kali.hahahaha

No comments: