CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Thursday, August 20, 2009

aku dah bosan jadi penunggu tak bertauliah....

salam semua..hari ni ader mood ckik nak berblog....busan sangat ngan keje.bukan takder keje, tapi ntahla boring ngan keje sekarang. satu lagi perkara aku dah bosan tgu surat dari JKR, bila nak sampai. hari2 aku dok check dalam post box tue tapi still takder ape yang ditunggu.

hari ni mengkarung bising lagi..yelah selagi Mr C ader kat ofis lagilah dier buat sibuk..WTF lah. Memekak jer. Nyampah.hish...tak sukalah ngan bos2 kat ofis yang gila kuasa semua. Tpai banyak2 yang ader...mengakarunglah yang paling aku benci. Ntahlah...sejak insiden yang dier brain wash aku hari tue aku dah hilang respek kat dier. aku kena jumpa dier pun sebab terpaksa...yelah semua keje kena menerusi dier, semua kena inform..agaknya nak berak pun kena bagi tahu dier..nasib baik tak payah.

im...bored. tapi 1-2 hari ni dapat kekuatan untuk teruskan hidup. Hidup kena dihargai, manelah tahu nanti dah takder kat dunia ni. tapikan pernah gak terfikir kalau sesok aku ditakdirkan mati aper yang aku nak buat. tak nak fikir lah takut....bekalan pun tak cukup lagi.

bilalah surat dari jkr ni nak sampai...tak sabar nak tahu keputusannya. kalau tak diterima pun still nak tahu resultnya..huhu...cepatlah surat tue sampai.

No comments: