CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Saturday, August 22, 2009

selamat berpusa semua...

salam ramadhan semua....rasanya dah sekerat hari kita mengharungi puasa. so far ok kan. First sahur tadi saya tersedar lambat nasib baik lah suami saya ader. kiteorang dah beli lauk dari semalam, so panaskanlah pagi ni dan semuanya di buat oleh suami saya...terima kasih encik Faizal.semuanya sebab saya perang mogok..nak tahu kenapa sebab semalam dia call yang hari ni dier terpaksa keje..dahlah dari kul 3 ke pukul 11..hangin jer saya. sebenarnya dah janji nak bukak pose sama2 alih2 dier kena keje plak...

saya masih geram tentang insiden tue...bukannya tak bleh keje tapi sebab dier dah janji buatkan saya nak marah,kecewa. ingatkan nak masak spagetti seafood hari ni tapi mood pun dah takder. ni pun tak beli ape2 pun lagi raw material nak masak malam ni. semuanya sebab tue..hati saya sangat sakit.

pagi tadi pun saya bangun lambat..so maybe dia pun rasa bersalah.so fawwaz pun dia yang uruskan..kain yang saya basuh malam tadi pun dier jemurkan.makanan fawwaz pun dia yang sediakan.saya akui saya ni agak emo kalau merajuk.saya geram.

tapi rasaya dah cool sikit kot...nampaknya terpaksa g membeli belah kat pasar ramadhan hari ni..takpun kalau hubby saya bangun jap lagi. maybe saya kerahkan die saja yang pegi barang2 untuk buat sapaggeti hari ni. dia memang bleh di harapkan..cuma kenapa hari ni..1 st day puasa die kena keje.kerjalah hari lain.

seb baik ader si fawwwaz ni yang ubatkan rajuk hati mama ni.dia tahu hari ni puasa so dier pun tak nak makan.bukan tak mask untuk dier, tapi nak minum susu jer. ni tengah proses nak tido, nanti bangun makan yer sayang...comel manja mama ni kalau tido....

tak sedarla bila puteraku ni dah besar....

No comments: