CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Tuesday, August 25, 2009

hari ke 4 puasa....

fuhhhh...baru jer bersahur.menu hari ni maggi....serius tak ingat nak beli lauk masa g bazar ramadhan semalam...so malas nak masak nasi so hubby bagi suggestion kita masak maggi nak?

a little conversation with hubby pasal fawwaz yang tak nak tido semalam...kiteorang telah memaksa fawwaz untuk tido dengan bukak almari pakaian..kiteorang takutkan dia kalau fawwaz tak nak tido mama letak dalam tue, terus dia diam tapi kaki masih gerak2...hai fawwaz ni. sebelum tue dia adakan sessi karaoke dalam bilik tue...lagu tak faham plak tue..

lupa nak update lauk berbuka semalam...mine roti john yang tak ok...bukan nak kondemn key tapi serius tak sedap dahlah mahal plak tue...heran kenapalah lagi puasa lagi mahal plak harga makanan, bukanke puasa tue bulan bersedekah, so dah tahu tak pandai nak wat roti john kenapa still nak jual..ader kaitan ker?what ever..hubby plak nasi kerabu, best sebab orang kelantan yang buat tapi nasi kerabu ngan ayam percik pun 5 ringgit gak...what the price?

semalam pertama kali ramadhan kali ni kami berterawikh bersama...indahnya saat tue.papa jadi imam dan saya bilalnya. walaupun berdua jer, ader insiden sebelum tue yang saya rasa bersalah sangat. Bilik yang kedua kami ader spare tilam untuk tetamu yang datang rumah ni, so saya sandarkan kat dinding..tengah2 solat maghrib, si kenit fawwaz tolak tilam tue dan kena saya...tang tue gak saya hold solat dan cubit dier sampai dier nangis...rupa2 nya tempat saya cubit tue dah kebiruan..sian anak saya ok...saya pun tak sedar saya cubit dier...ngapelah saya ni, rasa bersalah sangat. Fawwaz maafkan mama key.lepas buat salah saya sapukan ubat kat dier.dia ok balik...saya berazam lain kali saya saya just akan tegur dan kawal sikap baran saya tue..memang kadang2 saya kurang sabar sikit ngan kenalakalan fawwaz..hubby lebih sabar sikit daripada saya...oklah tue jerlah entry kali ni..saya nak g solat subuh dan prepare myself nak g ofis...hai camnerlah kat ofs hari ni...sangat busan nak g ofis....

sorry key fawwaz..mama janji tak mo cubit fawwaz dah.Love you so much.

No comments: