CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Tuesday, November 23, 2010

Hari pertama-Travelling day ke Cherating

Salam...

Seawal 5.30 bangun hari ni. Bukan semangat nak g kursus team building tuh, tapi sebab mengingatkan ada lagik barang tak dimasukkan lagi ke dalam beg, baju pun tak gosok lagik dan macam2 lagik persiapan akhir sebelum bertolak ke Cherating hari ni. 6.15 saya menunggu Puan Faizan kat stesen petronas di temani encik suami dan muka monyok intan payung yang tak cukup tido...huhuhu.sian lah intan payung nak kena tinggal. Batuk dia ada sikit lagik bersisa..hopefully tak melarat.

6.45 dah sampai ofis.Almaklumlah nek ngan faizan schemucher(betul ker ejaan aku ni)..hehe. Dok berborak-borak tak sedar dah sampai ofis. h breakfast so tengah tunggu supir panggil untuk bertolak ke Cherating..Hope Allah bless our journey hari ni. Memang perasaan rasa gelisah, berdebar dan rasa unexcited sebab macam2 hal, tapi cuba gagahkan diri sebab gatai bagi nama nak join kan. So nak tak nak kena g jugaklah....

Saya berdoa agar Fawwaz tak sakit sepanjang peninggalan saya, dan encik suami akan bersabar dengan segala karenah nakal Fawwaz. Saya tahu dia boleh menjaga intan payung kebih dari diri saya sendiri sebab dia sayang kan kami lebih dari segalanya....(bertuah dapat suami sepertinya)

will update soon...bila sampai Cherating.Insya-Allah.

No comments: