CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Life

Thursday, August 4, 2011

3rd Ramadhan...


As salam....
ramadhan yang ketiga...rasa bermakna puasa kali ni, sebab berjaya solat terawikh di surau. Balik semayang ada Moreh, boleh gosip2 ngan makcik2. Intan payung baru recover demam + batuk+ selsema. walau pun tak sihat tapi intan payung saya tus tetap semangat nak ikut mama dan papa solat kat surau. Tak risau sebab der cepat sesuaikan diri. So saya leh semayang dengan tenang, Hari ni agak tenang sikit perasaan berbanding dengan semalam.

Hasil jumpa Dr pakar sakit puan....my iud memang tak mau beri kerjasama untuk menonjolkan dirinya. So last option, saya kena masuk dalam dewan bedah melalui prosedur yang akan menggunakan ubat bius sebagai pertolongan tambahan. Speechless dan keemooan terlampau apabila Dr kata saya kena masuk dewan bedah 8 sept ni. Tapi apakan daya saya untuk melawan takdir. Mungkin ada hikmah Allah duga saya begini. Cuma...ntah, banyak yang saya fikir.camner kalau begitu....camner plak kalau begini.

harap saya kuat, harap dipermudahkan..Pasrah dan redha ape jua yang akan berlaku pada 8 sept tersebut. Allah tahu ape yang terbaekk untuk saya.cuba untuk kuat kerana kawan2 yang banyak bagi semangat. Tapi apelah daya saya untuk lawan hati yang risau tak henti2 ni.

Harap ada hikmah di sebalik dugaan....moga Allah terus memandangku.aminnn.....


3 comments:

Unknown said...

Be strong my dear fren. Something happens 4 reason. Ade hikmah d sblknye yg kite x tahu. InsyaAllah evrything will b ok. I pray the best 4 u.

Liza Othman said...

banyakkan doa dear.. sedih2 really won't help ok.. insyaAllah semua akan ok. We'll pray for you, definitely!!

MAMAFAWWAZ said...

ija:thankss beb...tak tahu nape lately banyak benda yang menimpa kami
liza:thanks you liza....huhuhu